Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Prea cald :|||

Hey ! Neatsa🙂

prima concluzie de dimineata ?!

E PREAAA CALDDD MAA NENEEE X_X

deci cum sa’ti spun …ca imi simt creieru’ n pula mea ..pluteste ..si crede’ma ca nu am baut nimica !

E asa o senzatie ciudata ..parca ma sufoc intre peretii astia ..si daca ies afara ..da’ chiar ..macar ma sufoc in aer liber ,pasarele ,alea alea ..buna idee😀

Ceee dracuu’ ..pana si florile mele ..cnd e racoare pe la 6 juma’  asa cred ca se deschid ..si la ele se termina ziua pe la 10 ..cnd incepe caldura si se inchid..frumos asa !

[Pt 8A] – liniste ma ca acuma aveam mate😀 :))

Si la TV la ce sa ma uit ?! La prostii aia de stau in strada pe la Bucale ..da’ macar aia stau cu un scop ..io daca ies pe strada zice lumea ori ca m’am lovit la scufiță mai rau decat ma lovisem pana acuma ..ori ca sunt masochista si imi place sa ma chinui draq. .k pestele pe uscat asa ..😐

„Feteleee mainee dacaa e calddd sii nuu maiii plouaa iesim la o Granita uuu uuu \:D/”

si FIX PULA😐 e prea cald😐

Deci ..CLAR ! o alta zi MINUNATA [nu] !

Hai ca poate revin mai tarziu !

Byeee ;*





Comments on: "Prea cald :|||" (2)

  1. daca nu iti ziceam io de mate tu ce pula mea faceai singura geografie martea.=))

  2. mysCha said:

    aiii cam dreptateee :d

Lasă un răspuns

Nor etichete

