Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Emotii …

Neatza !🙂

Pai ..let’s see …azi e miercuri ?😀 DAAAAAAA😐

siiii ghici ce ?! ..am emoții ma ..mâine ..tre’ sa iau..probabil una dintre cele mai importante decizii din viata mea ..😐

geNNNNNNN ..eu la ce liceu dau ?😀

deciii daaa ..plmeessssss😀

am emoții dalea mai ceva ca un copil care ‘l așteaptă pe Mos Crăciun :))

sunt asa ..aerianaaaaaaa ..și nu’mi vine sa cred ca am ajuns și aici ..ca trebuie sa iau o decizie care dacă nu e corecta ..ma va afecta în următorii 4 ani ..și poate și mai încolo … Sa nu va mai spun ca eu ma vad deja la facultate ..geNNNN jurnalism ..sau drept [ și sunt bruneta :-L ] :))

Sper ca dupa ziua asta sa inceapa vacanta cu adevaraaaat😐 devin din ce in ce mai STRESANTA stesata :))

daaa’ ce e cu atâta seriozitaaatee  ?! :))

azi mi’am propus sa fac Lasagna si salata de fructe ..🙂

saaa vedemmm ce iesee :S

Vremea e cam nasoală ..asa ca o sa mai lenevesc ceva timp si azi ..de fapt …


paiii NUUU ?!😀

uffff ..tre’ sa fac si curatenie ..

deci e clar : AZI NU ! AZI E CA CU RETEAUA ! :)) AZI SUNT FOARTE BIZY ! :))

See ya later ! ;*




Comments on: "Emotii …" (3)

  1. si eu vreau sa dau la jurnalismm😀

  2. aa da’ staii ca dam aman2 la jurnalismmmmmmm :X
    dezmatzzzzzzzz!

Lasă un răspuns

Nor etichete

