Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Nimic !

Pai da ..am fost si la scoala ..am pus si optiunile pentru liceu ..

Acuma ramane decat sa sper ca reusesc unde am pus prima optiune ..si apoi ..transfer😀 ..

Tocmai am auzit la TV ..ca cei care anu’ asta intra in clasa a5a vor fi mai chinuiti umpic😀 Gen ..13 ani de scoala ..😐 11 clase obligatorii …clasa a9a la gimnaziu …intrare la liceu pe baza de dosar ..😐

ADICAAA DECATTT NOII NE’AM CHINUITTT CUUU 386583 DE EXAMENE ?!

nu e corect deloc .. [-x

IN FINEEEEEEEEEE:\

momentan nu am chef de nimica asa ca nu o sa mai bat campii p’aicia ..

Just listening ..


BYE !🙂

Lasă un răspuns

Nor etichete

