Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Chestiiiiiiii :D

Hai noroc alls😀

Euuu sunt pe la Bucale ,plm😀 si mi’au venit o grama’ de chestii in cap despre Ex-clasa mea de care mi’e NEMAIPOMENIIIITTT de dor😀

Perle geN :

– „Acum vedem harta cu răspândiţia ..”

– „Fara un metru n’are doi ..”

– ” Ce instrument e asta ?!” „Clavecină”

– ”  My favourite TV show is D’ale lu’ Mitica „

– „Stimata doamna profesoara ,director adjunct ,fosta ,,caghebista,, „

– ” Pune mana si mananca nu te uita ca nu mai e .. „

– „N’avem mushte ma ca le’a mancat gandacii😐 „

– „As hali salam da’ n’am”

=)))

si alte chestii gen :

-chiulurile din baie ,in special la geogra😀

– orele de info …

– picnicurile noastre in clasa ..

– orele de muzica si desen

– petarde in clasa

– dat foc la cosu’ de gunoi

– zecile mele de mingiute confiscate cu care facea profa experimente la fizica dupaia ..

etc ..

Chestii pe care sunt mai mult ca sigura ca nu le voi regreta NICIODATA .🙂

Mi’e un dor fantastic ..😦

Acuma.. hai sa bem ! :)))



Va pupa fetiliiiiii . :-*

See ya tomorrow🙂





Comments on: "Chestiiiiiiii :D" (2)

  1. Synthetic Cyanide said:

    DA DAAA
    ROMANIA FUTE!
    si cum sa uitam bancul cu sani[sa ni pupi in cur]
    siii muulte muuuulte altele.
    Eu personal nu voi uita niciodata profesorii care m-au facut nesimtita [asta chiar de mai multe ori]
    Nu voi uita niciodata ziua cand a urlat doamna profesoara :-@ de fizica la mine de 5 ori :TABLA , dar eu numai sa sterg tabla nu aveam chef.
    Nu o sa uit olimpiada aia la istorie care m-a oprit sa fac anumite chestii :-W cu gandul ca invat, da daaa in pula asta.
    AAA o sa imi fie dor de tot!

    p.s: vezi sa te transferi in grig ca altfel iti rup capu :-w

  2. Synthetic Cyanide said:

    Stefyyyy
    te-am nominalizat si pe tine sa faci leapsa aia >:)
    Adica ia si tu intrebarile alea de la mine de pe blog si raspunde la ele:D. si da leapsa mai departe.

Lasă un răspuns

Nor etichete

