Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Hello ppl !❤

Azi ,mă simt mai boboacă ca niciodată ..

Azi e marţi ,cred ..

Azi nu am idei despre ce să scriu cum de altfel n-am mai avut de ceva timp ..

Azi sunt câteva zile de când a apărut  EL ..,oficial ,în viaţa mea😀 nu o să vă zic cum îl cheamă ,câţi ani are şi căcaturi d-astea pentru că este AL MEU ,şi nu cred că vă interesează detalii de genu’ ..  E’ incredibile come il tuo umore possa dipendere da una Persona.. atât despre EL că şi-o ia în cap !😀

Azi ascult muzică de genu’ :

Azi m-am hotărât să mă uit la filmul :

Azi abia am ajuns acasă şi mă simt obosită ..

Alaltăieri ,am observat că roata aia chiar e rotundă ! şi se şi întoarce coae😀 un alt EL , ştie😉

Vacanța mea începe să prindă contur ..

Mâine merg să-mi văd liceul ..

Mâine sper să am mai mult chef de scris pe blog și mai multă inspiraţie ..

Mulţumesc iubita mea [ Tonnya ] pt. ideea cu scrisu’ „multicolor”  ..

Destul pentru azi ! …

See ya tomorrow ! ;*





Comments on: "Fuckin’ boring .." (3)

  1. Synthetic Cyanide said:

    bine bineeee taciiiiiii :-$
    poate o sa ii zic zilele astea cine stie?:-„

  2. Synthetic Cyanide said:

    siiiiiiii eu te iubesc>:D<

  3. oopaaaa
    steffy e in love!
    ai grija!/:)
    Ca ai vazut cum imi dai dreptate acum!>:P

Lasă un răspuns

Nor etichete

