Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Am văzut prea multe

Înconjurată de praf si furtună

Nu văd nimic ieşit din comun

Văd doar ţărani ieşţi din comună ..!

Hmm ..azi am fost să îmi vizitez liceul .. După cum era de aşteptat ..am dat peste o grămadă de oameni ..numai unul şi unul ..ţărani ..pitzipoance ,cocalari ,fiţoşi și de oameni normali…

 

Există un om căruia îi datorez TOTUL

Şi pentru care aş face ORICE

Nu contează potul .. !

Mi s-a reproşat, demult, că trăiesc prea mult în trecut şi am fost atât de deranjată încât aproape că l-am uitat ..Am lăsat oameni să iasă din viaţa mea, deşi unii îmi erau, la un moment dat, părţi din suflet şi gânduri ..

Defapt sunt doar câteva persoane ..care mi-au fost alături mereu ,care chiar CONTEAZĂ ..şi care NU au pretenţia să le apară numele aici ..se ştiu ele.. Le mulţumesc pentru tot .. !

Câteva dintre ele fac parte din fosta mea clasă ..speram să mă întâlnesc cu ei din nou in septembrie ..şi încă sper ..dar e imposibil ..😀

Mulţumesc ..

Nimeni .. !

> Oamenii dau cu pumnul în telecomandă când se strică ..Nimeni nu se gândeşte că nişte baterii se termina şi trebuie înlocuite .. !

> Oamenii se uită la poze alb-negru şi văd ..culori .. Nimeni nu se gândeşte că viaţa e mai simplă în alb-negru .. !

> Oamenii au impresia că se iubesc. Nimeni.


Atât !!

Comments on: "Liceu . Mulţumesc . Nimeni . Atât ." (3)

  1. Synthetic Cyanide said:

    Oamenii au impresia că se iubesc. Nimeni.

    prea adevarat.
    din al doilea semestru pici pe mana mea. si sa vezi atunci caterinca.
    te cam iubesc.

  2. buletinu ti l-ai facut ? :)))

    valesQ was here b-)

    • si curu’ cine valesQ mi’l mananca ? B-)
      am 1 an si 1 luna de buletin bhaaa ..ce stii tuuu !!

Lasă un răspuns

Nor etichete

