Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Şi mă uit în jur şi toţi sunteţi îmbrăcaţi în gri ..

Şi văd cum sunt ..plictisiţi ..obosiţi ..se uita-n gol ..

Poate asta faceţi când căscaţi ..împrăştiaţi sictir .. da frate da ..SICTIR ..

Şi ziceai c-o să-ţi iei lumea-n cap ..de parcă ai avea tupeu ăsta ..N-O SĂ AI TUPEUL ĂSTA ! ..Eşti limitat ! Asta eşti ! Ai căscat ..te-ai limitat !


Trăiţi degeaba ! Asta e ! Trăiţi degeaba ! Vă treziţi în fiecare dimineaţă doar pentru că sună ceasu’ da’ ..de ce l-aţi pus să sune habar n-aveţi .. !!

Scurtmetraj perfect !

Comments on: "De ce dracu’ m-am trezit io în dimineaţa asta ?!" (2)

  1. prafdemers said:

    it`s complicated :))

  2. Synthetic Cyanide said:

    Toata lumea e asa.Defapt totul e relativ.Lumea lor colorata e definitivata de gri, diferite tonuri de gri, cum si durerea poate fi impartita in ..sa le spun etape?stau habar n’am.
    Totul e limitat.
    Sti sti de ce? pentru ca am uitat cum e sa fi spontan. Cum e sa razi fara sa fi programat sa o faci, sa razi brusc.Am uitat ce inseamna deciziile pe moment.Am uitat cum e sa te saturi de lume si sa te urci intr’un tren spre mare , sa stai cateva ore iar cu urmatorul sa pleci.Am uitat toate astea.
    Tot ce facem acum sunt planuri.Totul e stabilit dinainte, fiecare pas, fiecare miscare, bai frate si ne agatam cu dintii de planu”asta de parca el ne calauzeste viata spre „perfect”.
    .. De ce facem asta?De ce facem aceleasi lucruri de cacat, facandu’ne toate zilele de cacat?De ce toti oamenii fac aceleasi chestii in fiecare zi?Pentru ca suntem programati.Dar noi am vrut sa fim asa. Chiar noi.
    Fratilor fiti mai spontani serios!

Lasă un răspuns

Nor etichete

