Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Vara asta … !

Summer has come and passed ,

The innocent can never last

Wake me up ,when September endsssssss … !








A fost marfă ! E adevărat ..cu unele inconveniente ..da’ a fost vara aia de o tot aşteptam de vreun an !🙂 De ce vorbesc la trecut ?! E încă 30 august .. dar după cum văd vremea de afară ..nu pare că o să fie o toamnă prea însorită . Totuşi ,sper să mă inşel !🙂



Vara asta a fost plină de plimbări ,râsete ,fummmm ,mahmureală ,soare ,grătare .. şiiii ..cam puţin somn .. !



Vara asta am avut grijă să mă doara ‘N cur ,şi nici acolo ,de cine trebuie ! Deşi nu mi-a reuşit decât in proporţie de 75% ,sunt mulţumita !😉 Abia acum îmi dau seama ca atunci când iţi trece un glonţ pe la ureche realizezi ca visele tale sunt mai importante decât ale oricărui alt om de pe planeta asta. Am avut grijă să fiu alături mai mult timp de nişte persoane dragi mie .



Oricum mi-ar mai trebui vreo 3 luni de vară ca să fac tot ce mi-am propus ! Dar pentru toate celelalte ..există vara viitoare ! :))






Do Not Disturb ! Waiting for next summer …

Lasă un răspuns

Nor etichete

