Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

… greşelile făcute vara.


Doamne câte chestii mai aveam de făcut ! Acum stau şi mă gândesc că puteam să profit puţin mai mult de astea 3 luni ,dar ..c’est la vie !🙂

Nu iubesc următoarele două anotimpuri DELOC. Nu îmi place nimic la ele. Poate doar cadourile de Crăciun , Revelionul şi zilele pe pârtie. Nu are nimic spectaculos, numai nişte fulgi de zăpada care se topesc orice ar fi ,multe ploi şi vreme nasoală. Nu suport hainele groase, cizmele, manusile, nimic din toate astea. Totul e prea nostalgic si aiurea. Nu poţi zambi pe stradă că îti îngheaţă obrajii şi rămâi cu un rânjet tâmp. Nu poţi plânge pentru că îţi va fi frig apoi. Abia aştept să se dezmorţească totul împrejur ( deşi e abia începutul ) . Mi-e dor de greşelile pe care le fac vara fără să vreau. Mi-e dor de sunetul valurilor care se sparg de ţărm. Mi-e dor de sandalele înalte şi rochiţele multicolore. Mi-e dor de bronzul arămiu. Mi-e dor de nopţile nedormite şi de flirturile nevinovate. Mi-e dor de cumpărăturile interminabile ,de cocktailurile cu denumiri ciudate şi de Granita. Mi-e dor de apus şi de răsărit. Mi-e dor de costumul de baie şi de piscină. Mi-e dor să exagerez cu râsul. Mi-e dor să nu imi pese de timp.

Până va veni vara am să rezist. Am să îndur toate suferinţele posibile şi am sa ies învingătoare ,AM ZIS ! Vara va vindeca toate rănile care le-au produs toamna şi iarna !








Un post ciudat ,inspirat de o vreme de tot căcatu’ care imi dă senzaţia că suntem pe undeva prin decembrie .
Pa .

Comments on: "Toamna se numară…" (2)

  1. Synthetic Cyanide said:

    noiembrie. inca nu e dejauns de frig. si nu ninge.inca. cacat.

  2. Synthetic Cyanide said:

    poate le vindeca. dar in cat timppp? cat timp mai e pana la urmatoare vara?o gramada! dar chestia e ca eu sufar tocmai dupa vara.. iar in mai , cand in sfarsit am incetat sa mai suspin dupa persoanele din vara precedenta, vine alta vara care aduce alte persoane care in toamna pleaca cu parti din mine. ce cacat are vara nu stiu, dar e cel mai frumos anotimp,si totusi lasa sechele.
    nu am sens. ncii nu trebuie.nici nu vreau.
    e toamna in sufletul meu..

Lasă un răspuns

Nor etichete

