Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Neata ! :)

E un început de toamnă ,care se pare că e mai călduros decât ultimele zile de vară .

Stau ,beau cafeluţa şi citesc presa :)) Am găsit o chestie care m-a amuzat super tare !!


” Laptopul NX 90 nu va mai fi lansat oficial la Bucureşti, la data de 1 septembrie, întrucât a fost furat. Hoţii nu au fost încă identificaţi.

Firma Asus a anunţat astăzi amânarea lansării în România a noului laptop denumit NX 90, după ce unicul model trimis la Bucureşti a fost furat. Laptopul fusese expus într-o vitrină,în holul unui hotel de lux, dar a dispărut în noaptea de 10 spre 11 august. Furtul a fost filmat de una dintre camerele de supraveghere, dar hoţii nu sunt încă prinşi.

NX 90 nu este încă în producţia de serie, iar laptopul furat din Bucureşti era unul dintre puţinele modele existente în Europa.

Asus NX 90 a fost prezentat public, pentru prima dată, la expoziţia CES 2010, din luna ianuarie, de la Las Vegas. Lansarea din România era iniţial programată pentru data de 1 septembrie, dar a fost amânată până la momentul în care co ddddddmpania producătoare va putea trimite la Bucureşti un alt model similar. Preţul de vânzare în România va fi de circa 10.000 de lei. „

Sursa

Deci ,ce mai e de spus ? Îi spuneam cuiva ,că eu aştept să trimită hoţul o scrisoare gen „Aici hoţul ! Am nevoie şi de licenţa Win7 ,vin mâine să o iau . ” :))

Mie m-i se pare mai mult o strategie de marketing ,adică în principiu pentru a-şi face reclamă . Sigur se gaseşte un oligofren deştept să îmi spună că domne , ” e pe bune,aşa e în rOMÂNIA”  . Ştiu şi eu cum e aici ,e doar părerea mea !

Alte ştiri „interesante” ? Pai uite ..

Ţiganii alungaţi din Franţa se refugiază în Italia .

Numeroşi rromi care au părăsit Franţa în contextul expulzărilor au ajuns la Roma, susţine primarul capitalei Italiei, Gianni Alemanno, avertizând că vor fi demolate peste 200 de minitabere de nomazi, relatează Il Temp în ediţia online, conform Mediafax.

Din partea mea ,pot să meargă unde vrea pula lor ,dar numa’ să nu se întoarcă în România . Nu că vreau să zic ,da’ vreau să spun ,şi nu că sunt rasistă ,da’ în cazu’ ăsta chiar sunt ! :)) Nu cred ca aş avea ceva cu ei dacă ar sta cuminţi în banca lor ,fără să iasă în evidenţă prin nişte căcaturi care le fac . Nu culoarea pielii e marea mea problema . Şiii acummm astepttt să-mi sară şatra ‘n capppppp ..😀

Cam atât momentan . See ya later ;*

Comments on: "Neata ! :)" (1)

  1. Rasistoooo. Mai ai nitel si cumperi negrii ca sa-i faci slugi .

Lasă un răspuns

Nor etichete

