Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Desigur ,e doar părerea mea ! Credeţi că România va fi la fel de curată ca şi Germania sau eu ştiu ce alte ţări cu adevărat civilzate după chestia asta ?

Sper să nu fiu înţeleasă greşit ,m-i se pare super ok campania ,dar unii aşteaptă prea mult de la asta . Doar nu credeţi că românii ,în loc să meargă la grătare si etc ,adică să arunce gunoaie , vor merge să le strângă în fiecare sâmbătă ..

Cunosc persoane ,aici mă refer la elevi ,care merg acolo doar să primească un 10 la Cunoaşterea Mediului sau Biologie sau cum i se mai spune . Îmi şi imaginez câtă curăţenie vor face aceia !🙂

Este o idee ,dar nu şi o rezolvare . Sunt curioasă câţi din cei 72426 înscrişi pe site chiar vor participa azi .

Să-mi spuneţi dacă simţiţi vreo diferenţă în oraşele voastre după ce se termină „febra” Let’s do it Romania :)) Chiar n-o să mai arunce nimeni gunoaie pe nicăieri ? :))


Cam atât despre subiectu’ ăsta că deja mă doare capu’ .. !

See ya ! ;*


Lasă un răspuns

Nor etichete

