Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Femei vs Barbati

In postu’ asta nu o sa comentez nimic ! Imaginile vorbesc de la sine .. :))

Sper ca se observa ca nu sunt o feminista convinsa ,criticile de genu` nu isi au rostu` ,imaginile difera .. !🙂

Astept comenatrii rautacioase …sau nu .. ! :))

Comments on: "Femei vs Barbati" (10)

  1. penultima e cea mai foc;x;x
    :))

  2. Synthetic Cyanide said:

    la laaa. feminista convinsa care o arde pe parazitii da?:>

  3. Cel mai mult mi-a placut aia cu punctuatia.😀

  4. eu mă leg doar de prima poză. e cât se poate de adevărată. aşa se explică de ce multe femei îşi găsesc de treabă doar în zona „creierului”
    şi atunci mă întreb, nu sunt mai câştigaţi bărbaţii?😉

    • Ok ,in primul rand ma bucur ca nu ai generalizat . Eu una ,sunt de parere ca cele doua ” zone ” au cumva o legatura . Nu e bine nici doar intr-o parte ,nu e bine nici doar in cealalta . Ideal ar fi sa existe un echilibru intre cele doua ..🙂

  5. cel mai lung război din istoria omenirii este războiul dintre femei şi bărbaţi. nu se prefigurează niciun armistiţiu prea curând!

  6. Nici nu incerc sa fac eu un armistitiu pe tema asta . poate ar fi mai plictisitor daca ar fi totu’ bine si frumos ..sau poate ..nu :))

  7. Funny shit! Cam da, pozele au drepate in mare masura. Insa as vrea sa cred ca suntem putin mai evoluati de atat, si noi si voi.

Lasă un răspuns

Nor etichete

