Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Viiiin ,sărbătorileee viiinnn ..sărbătorileee vinnn ..

Pai da . Încă umpic şi vine Craciunul . Nu ,nu ăla de îl ştiaţi voi ,când vă bucuraţi de mirosul cozonacului care în ziua aia părea special . Nu de aşteptarea cadourilor şi masa în familie .  

Acuma na ,cine mai e prost să credă în Moş Crăciun ?! Cine mai vede Crăciunul ca o sărbătoare destinată în primul rând plăcerii sufletului ( colinde etc ) ?!

Ce să ziccc ..acuma trebuie să scoatem covoarele alea bune ,să vadă rudele care vin în vizită ce bazaţi suntem ,să scoatem de la naftalină gecile alea de pe vremea lu’ bunica ,să fim vintigi vintage şi la ce să ne mai stricăm manichiura făcând prăjituri când le putem cumpăra gata făcute ?!

Vreau să ningă ,să mă dau cu Crisu’ meu cu săniuţa (asta după ce ea mă aştepta până pe la 11 – 12 să ma trezesc ,leneşă am fost întotdeauna :)) ) ,să ne strige bunica mea la masă când noi deja aveam picioarele îngheţate ,iar la nici o juma’ de oră să ne strige şi bunica ei ..şi cum ai putea să le refuzi văzând sclipirile din ochii lor având atâţia copii la masă ?! :))

Nu sunt eu aia ,în măsură să critic lumea ,dar oricum .. Nu sunt aşa înaintată în vârstă dar totuşi sesizez anumite diferenţe .🙂

Mai e cineva de aceeaşi părere cu mine ?! Ceva amintiri din iernile copilăriei voastre ?!🙂

Lasă un răspuns

Nor etichete

