Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

:)) Da ,devin irascibilă din cauza vremii de afară ! Deşi e prima zi nasoală din ultimu’ timp mă simt ca şi cum ar fi a 375663 – a ..
 

Şi că tot  veni vorba, ce e mă cu atâta vreme urâtă ? Ce naiba, eram şi eu fericită cu vreme bună, cu alea..

E exact ca la şcoală : de luni până vineri când ai ore, soare ,frumos ,nebunii ,numa’ să-ţi facă în ciudă ăl beat de a dat drumu la curent şi stă pe un nor că n-ai tu timp să o arzi prin parcuri etc. ,pentru că ai scoală . In weekend când ai şi tu chef de o ieşeală ,ce să vezi ?! PLOUĂ ! Fix d’ampulea aşa ..

Şi nu ar fi fost asta crima maximă. Eram sigură că nu voi răci şi bang! mi-a trântit mucii în fasole, cum se zice, o răceală tâmpita care m-a băgat în pat de tot. Noroc că mă mai încurajează mama : ” lasă, că ţi-a fost si bine ” :))

Apropo de atmosfera asta de ” iarnă „, super reclamăăă la CocaCola🙂



Lasă un răspuns

Nor etichete

