Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

SURPRIZAAA !

” România, surprinsă de gheaţă şi polei ”

Ninge în decembrie . Autorităţile sunt surprinse .

Da’ zic şi eu, nu cumva a nins şi anu’ trecut ?!
Aa, ba da, da’ pula mea, nu ne aşteptam să ningă şi anu’ ăsta ..😐 :))

Se duc ăstia pe autostrăzi cu aia blocaţi acolo, iau interviuri gen :

– Cum vă simţiţi ?

– Aa, minunat, ete dădeam o muie ! Ce mă nene ?! Nu mai are voie omu’ să dea o muie în ţara asta ..

Mă intreb, dacă ningea în iunie, ce dracu’ mai ziceau ăştia ? Nu că iubesc eu iarna prea mult ( uneori o urăsc ) da’ totuşi, încă nu ne-am obişnuit ? Ca şi cu primăvara, vara ..

Aş mai avea o grămadă de ” comentat ” dar mâine am teză la română . :)) Merg să învăţ . See yaaaa ;*

 

 

 

Lasă un răspuns

Nor etichete

