Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

La multi ani la toataaa lumea!  Nu am mai scris de mult. Am PC-ul bulit, ceva cu placa de baza, nu stiu d-astea..🙂

Pai ce sa zic ? A trecut si Craciunu’ si ziua mea si ziua lu’ tata ( La multi ani, domne, ca stiu ca iti mai arunci ochii pe aici) si Revelionu’. Anul nou m-a prins umpic in transa :)) Revelionu’ l-am petrecut aparte,ca na, o data pe an e anu’ nou. Am mancat,am baut,am ras, am cantat, am dansat pana m-a luat splina, mai pe scurt, a fost distractie. Si cum plecam eu pe la 5-6 dimineata asa spre casa, lasand bairamul in spate, si plecam ca in Desperado prietene, cand ii bubuie lu’ ala casa in spate :)) Blondu’ meu, cum e el destept dadea drumu la artificii din mana. Dupa ce si-a bulit juma’ de mana de ii daduse sangele pe bluza si-a dat seama ca nu e bine ce face. E, sa-ti bagi pula-n ma-ta, crezi ?!

In fine, caterinca maxima vacanta asta ! Acum nu-mi ramane decat sa astept vara, ca nu mai sufar zapada🙂

Lasă un răspuns

Nor etichete

