Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Back in town !

După o scurtă pauză ( din punctul meu de vedere ), am revenit. E totu’ bine sau cel puţin aşa îmi place să cred. Nu s-au întâmplat cine ştie ce lucruri noi. Tot cu şcoala mă ocup, cu pregătire pentru Cambridge şi Ielts, sală etc.

Ce mai e în trend aşa? Că îi dă Moni lui Iri cu flit? Cred că toată lumea se aştepta ca după nunta anului 2006 să urmeze divorţul anului 2011. A fost rampa ei de lansare şi atât, într-un fel o consider deşteaptă, dar a rămas fără demnitate şi ce mai consider io că tre’ să ai ca să ” te descurci „!

Elodia e tot în pulă cu satelitul şi am observat că şi Spania are nebunii ei, respectiv ” La Dama Blanca „. A găsit-o de vreo 5 ori până acuma. Aia zice că e într-un canal ( din sutele de mii, sau câte or fi în România ) şi proştii o caută unde zice ea. Dau la pariu că tanti aia îşi bate joc de ei. Ce căcat?! De vreo 3 ani toţi zic că Elodia avea un amant şi apare acuma deşteapta din Spania că ” vede un bărbat „. E tactu’,fă! Te bântuie, că minţi lumea! :))

Mda. De la ” aşa nu ” să trecem şi la lucruri mai drăguţe gen ” aşa da „. M-i s-a părut OK campania celor de la Radio Zu, cea cu etnobotanicele. Dar dacă nu există o anumită educaţie sau un impuls din partea individului predispus la căcaturile alea, pot să facă ei 3987248 de campanii. Nu înţeleg de ce ai ” trage ” ceva ce îţi face rău?! Bagă nene iarbă până ajungi în Jamaica şi te întorci, că de la aia n-a murit nimeni, încă. Sau pula mea, măcar mori fericit!🙂 Deci campania a fost OK. Imnul e ăsta:

Alt lucru drăguţ, deşi nu foarte ” original „, m-i s-a părut videoclipul realizat de o parte din bloggerii români, de dragobete. Despre asta e vorba :

E frumos, e colaborare, e înţelegere, e acel „ceva” ce nu ar strica blogosferei româneşti dacă s-ar înâmpla mai des!

Cred că e de ajuns pentru seara asta. Mi-a fost dor să mai scriu pe aici.🙂

Comments on: "Back in town !" (1)

  1. maximo said:

    casa muara fetili :))

Lasă un răspuns

Nor etichete

