Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Album nou.

Pentru cei care nu ştiu despre ce e vorba, pe 24martie, Cheloo a lansat un nou album numit „Celcareurăşte”, împreuna cu Gazeta Sporturilor.

O să pun şi eu aici melodia (+versuri) pe care am învăţat-o cel mai repede, poate pentru faptul că e una din preferatele mele! :))

Versuri:

Fac pariu cu mine că plutesc şi tot n-am aere
Sic transit gloria mă-tii-n gâtu’ mă-tii, fraiere!
Rămân entuziast în câmpu’ muncii
Îţi iau în pulă mucii
Nu fac muzică de lift în baie ca eunucii
Dezvolt arta de-asta-s singur când sunt înconjurat
Şi mă-ncurc în gând cu gânduri care nu încap în cap
Pun capac ideii de a vedea viitoru’
Pupând în bot scroafa destinului am pierdut încet umoru’
Lăsaţi-mă să dorm, promit că mâine dimineaţă
O să mă scol din pat şi o să fac ce n-am făcut o viaţă
O să pun tot în ordine, să fiţi mândri de mine
O să-ngrop public trecutu’ huiduit de mulţime
Recunosc că nu mă recunosc de la o zi la alta
Da’ sunt mândru că sunt alb şi zbor ca şoimu’ de Malta
Sunt modelul ’78, lansat cu eroare de soft
Să vă fac pe plac rămâne în continuare un moft
La minte sunt prăjit în nici un caz nu sunt copt
Sunt un pescar cu dinamită, vânez cu flak88
Repar greşelile prea târziu sau niciodată
Şi dau daune morale 0 pentru decedată
Când vorbim de sentimente dau daună totală
Sunt anormal e normal să nu vreau o viaţă normală
S-au schimbat actorii la pauză, rulează un alt film
Ne scrie cineva şcenariu sau ce pula mea trăim?
Recunosc, m-am plictisit să împing apa la deal
M-am plictisit aşa de tare c-o să mă urc pe val
Îmi place drumul neumblat, îl caut, ştiu că există
Tu cauţi locul potrivit, timid, exact ca o pizdă
Împinge-mă de la spate să fac ce nu vreau să fac
Şi o să fac exact opusul a tot ce-ai calculat
Uite! nu mă opresc, ce straniu, încă gândesc
Practic sărutu’ danez prea des să mă fac înţeles
Copii, vă rog frumos să veniţi la concerte
Să cântăm despre broscuţe, vulpi şi egrete
Împreună batem din palme şi mergem la nani
Şi îi mulţumim lu’ mami după ce i-am luat banii
Sar din trip în trip tiptil mă bag în faţă
N-am găsit lângă altar conduita de viaţă
E mai uşor să crezi în Dumnezeu decât în tine
D-aia toţi îl pupă-n pulă când le merge bine
Dă-ne, Doamne, hrană pentru suflet când ne este foame
Sau alcool, iarbă şi droguri, bani şi panarame
Dă-ne muguri, dă-ne dublu distilat de struguri
Dă-ne multe cuie de coşciug ca să fim siguri
Dă-ne înc-o zi departe, departe de lume
Dă-ne voie să ne rupem şi să nu dăm nume
Ai geamu’ spart, n-ai frâne, şi te lingi cu o minoră
Când rulezi bară la bară cu 4 la oră
Lumea se uită lung şi salivează ipocrit
Dă-mi un SMS şi zi-mi cum e, cred c-ai murit
Aş da la pedale doar dacă mi-ar mai creşte pula
Şi cu toate astea, crede-mă, iubesc natura
Ai o părere proastă despre mine şi eşti mulţumit
Sunt mulţumit şi eu la rândul meu, te-ai apucat de gândit?!
Mă-nţelegi de când vorbesc fluent limba chineza?
Suge pula şi fă-o să pară grevă japoneză!

Lasă un răspuns

Nor etichete

