Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Aşa voinţă?!

În ultimele zile am întălnit o persoană specială. Foarte specială. Asta datorită mătuşii mele care, printre altele, este şi profă de română / engleză. E vorba despre o fată care m-a impresionat fantastic cu povestea ei de viaţă. Venise la mătuşi-mea, să o viziteze după ceva vreme. Nu contează cum o cheamă. Să îi spunem X.

X era o fată normală, până prin clasa a11a când a întâlnit un băiat, ai cărei părinţi sunt destul de cunoscuţi prin România. El o plimba, îi oferea tot ce avea nevoie. Părea chiar că ţine la ea. Plimbări cu maşina, la mare, la munte, chefuri. Problema era că el se mai urca la volan si în stare de ebrietate. Defapt nu a fost chiar o problemă până în ziua accidentului. Da, s-au buşit pe undeva în apropiere de Sinaia. Maşina a fost dusă direct la fier vechi, ea în comă, el două zgârieturi. Ea a pierdut un an şi ceva de studii prin spitale, pe el l-a durut în pulă.

X, un timp n-a mai putut să mergă, să-şi folosească mâinile etc. După ce a intrat la seral, tipa a venit la mătuşi-mea să facă meditaţii pentru BAC. În fine, a luat bacu’, dar visul ei cel mare era să intre la Şcoala de Poliţie. Cum un necaz nu vine niciodată singur, e ca ţiganii cu cortu’, sora ei a născut un băiat cu o problemă la picior. Ea a fost nevoită să aibă grijă de ceilalţi 2 fraţi cât mama şi sora ei au fost în spital cu nepotul,  şi, normal, că a făcut mult mai mult efort decât avea voie.

Cu 2 săptămâni înaintea probelor eliminatorii de la Şcoala de Poliţie nu s-a mai putut ridica din pat. Pur şi simplu. Nu mai putea merge. A făcut ceva tratamente, iar la efort nu avea voie mai deloc.

A venit să o roage pe mătuşi-mea să-i ţină pumnii la proba sportivă, că nimeni altcineva nu mai ştia că o va da. Indiferent că putea să moară pe teren, ea a vrut să dea proba. Şi, spre surprinderea tuturor, a şi luat-o. Acum e la Şcoala de Poliţie.

Şi eu mă plâng că nu înţeleg nu ştiu ce lecţie la biologie.. :))

Ştiu că sună ca un şcenariu de thriller dar.. e adevărat. Până la urmă, dacă nu lupţi TU pentru visele tale, cine dracu’ să lupte?!

Lasă un răspuns

Nor etichete

