Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Am observat că lumea caută în disperare versurile melodiilor lui Cheloo de pe noul album. E adevărat că are un stil mai ciudat de a scrie şi probabil nu toţi înţeleg. M-am gândit să fac eu o faptă bună şi să le scriu aici. O melodie pe zi, sau, cum am timp.

 

Cheloo – Act 1

 

Avem sânge roşu, piele albă şi bocanci negrii

Rămânem albi şi mândrii, inteligenţi şi integrii

Vrem s-o ducă copiii noştri mai bine decât noi

Când ne ducem pe pulă şi rămân singuri să aibă coi

Am dat destul înapoi cât a existat comunismu’

Şi am stat ani la coadă să cumpărăm autoturismu’

Nu băgaţi nimic la cap, vorbesc degeaba

Staţi în cur, vreţi bani şi să vă facă altu’ treaba

Statu’ n-are bani de şcoli, separă siamezi,

Biserica promite şi cere ca tu să donezi

Am crescut între blocuri cu mingea de 35

M-am răcorit cu apă de la chiuvetă şi n-am mai murit

Mi-am luat bătaie până m-am dus şi-am început să fac sport

Dar am uitat scopu’ şi am început să beau ca un porc

Mi-am făcut primii prieteni ridicând sus paharu’

Şi am pierdut ani din viaţă vesel înecând amaru’

Vreau să fac doar ce vreau să fac, în prezent

O ard ca un dement inconştient rămas repetent

Îmi cheltui banii cu ură până la ultimul cent

Împrumut alţii cu nesimţire şi dispar urgent

Nu vă gândiţi să-mi construiţi în pula mea un monument

Că nu sunt omu’ lu’ Dumnezeu şi nici vreun deşcendent

Toată vorbăria asta e fix pula, toţi mă discută

Iar eu nu mai suport liniştea asta futută

Vând vise pe care ai putea să le-mplineşti

Sau te deranjez căci ai putea să nu te gândeşti

Când eşti treaz eşti cooerent însă n-ai curaj

Când eşti matol eşti lent, nu poţi s-alergi după miraj

Mă-ntristez grav, sunt un dobitoc sinistru

Când cânt şi eşti serios ca un pui de ministru

Vreau s-o văd pe mă-ta zâmbindu-mi în sus tristă

Privind angelic la mine cu ochi mari de muistă

Zâmbesc ca tâmpitu’, e zâmbetu’ meu natural

Da’ asta nu e faţa mea, e o mască veche de bal

Recunosc că sunt român, nu-i o ruşine s-o spun

Eu şi când stau degeaba, sunt cel mai bun

Rămând un mincinos în căutarea adevărului

Şi privesc lumea obiectiv prin fundu’ sifonului

Toţi îmi întorc spatele, pentru că pula carismă

Asta nu-i despărţire, e direct schismă

Vă doresc o moarte violentă, sau lentă

Sau fac un scenariu’ nou-nouţ la un ceai de mentă

E aşa de mare plictiseala că mă dor ochii

Şi nu pot să-mi petrec duminica-n familia mă-tii

Ritmu’ e bombă, vorba mea-i tortură cu ceas

Vrei să te calc în picioare? pot să fac primu’ pas

Sărbătoresc cea mai prostă zi din viaţa mea

Şi fac asta zi de zi până găsesc altceva.

Lasă un răspuns

Nor etichete

