Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Cea de-a treia melodie pe care o voi posta şi cea care îmi place cel mai mult este:

Cheloo – Unde se termină visele

Vreau să beau când mi-e sete, nu când îmi dai tu

Şi nu accept vreodată un nu ca fiind nu

Eu apar chiar când aprinzi jointu’ stresat

Şi-l împărţim cu voia mea pentru că tree’ fumat

Vreau să-i bat pe toţi de pe lista mea neagră

Să mă răzbun ca să rămân cu mintea întreagă

Noi, bărbaţii, visăm bătăi, femei şi maşini

Şi-n general suntem neanderthal fără ruşini

Nu mă întreba ce nu ştiu când mă aflu în treabă

Că n-am atitudinea modernă de pulă bleagă

Cum am ajuns noi să fim prostiţi de papagali

Şi cine dracu’ vrea ca oamenii să fie egali?!

Dacă Dumnezeu-i răspunsu’ am greşit întrebările

Şi iată reapar iar şi iar frustrările

Viaţa a încercat să promită ce n-am luat încă

Trecutu’ tăcut mă deranjează ca o rană adâncă

REF: Unde se termină visele moartea resipră

Doar luna şi urletu’ de lup mă inspiră

Trăieşte-ţi visu’ dacă n-ai curaj să trăieşti

Ca un copil bătrân dependent de poveşti

Stinge lumina, închide ochii ş-ascultă

Când vocile tac, vorbeşte-ţi în cap şi uită

Noaptea e un sfetnic bun când vorbeşti cu pereţii

După o zi în care ai stat ş-ai băut rău cu băieţii

E o comedie rece, râde cine e-n stare

Şi cine te arde, evident, cel care râde mai tare

Ne facem de lucru când n-avem ce face

Şi nu vrem să facem în viată decât ce ne place

Îmi pasă ce crede lumea când rămân blocat în WC

În rest e foarte important doar ce cred eu

Nu vă futeţi cu maimuţoi că faceţi bastarzi nasoi

Şi n-o să muncească în veci cot la cot cu noi

Naţia asta are o pasiune pentru trădare

Sau e rezultatul comunismului vara la mare

Când cuvintele tac ascultă atent

Pentru că ura rămâne cel mai sincer sentiment până-n prezent

REFX2: Unde se termină visele moartea resipră

Doar luna şi urletu’ de lup mă inspiră

Trăieşte-ţi visu’ dacă n-ai curaj să trăieşti

Ca un copil bătrân dependent de poveşti

Lasă un răspuns

Nor etichete

