Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Cică nu mai e la modă să fi sincer. Deci eu sunt cam old style.

Unii îmi spun că sunt sinceră, alţii că sunt prea sinceră, iar cea de-a treia categorie nici nu prea contează, sunt cei care nu mă suferă că sunt ” exagerat de sinceră „. Stăteam şi mă gândeam aşa, că dacă ai despre cineva o părere bună sau ai aceeaşi părere ca şi persoana respectivă nu o să-ţi spună niciodată că eşti prea sincer. Păi ce e asta, prietene?! Dacă te pup în cur nu comentezi, dacă am şi eu o părere diferită de a ta, sunt a dracu’ şi prea sinceră. Dacă îţi spun că eşti drăguţ/ă, de treabă mai ai un pic şi vi să-mi dai autograf. Dacă îţi zic că eşti urâtă, curvă etc., sunt geloasă.

Deci, practic, în ziua de azi poţi să obţii orice dacă spui lumii ce vrea să audă. Am găsit pe blogu’ lui Makavelis un post pe care îl găseşti AICI . El spune că sunt ” Minciuni universale „. Eu în schimb, nu le-aş numi chiar minciuni. Asta vrei să auzi, asta îţi spun. Simte-te bine! :))

Eh, uneori nu pot fi chiar aşa. Sau de cele mai multe ori nu pot fi asa. Sunt destui care pupă lumea-n pulă şi chiar se pricep. De ce să mă bag eu, beginner, în treaba lor? :))

Pentru mine, dacă nu suporţi adevarul, înseamnă că eşti frustrat. E ceva ce nu-ţi place la tine. Ai ceva ce e evident, dar ai vrea să vezi numai tu. Un defect, orice.

În concluzie, înainte să porţi un dialog cu mine spune-mi dacă pot fi sinceră, sau dacă vrei să mint. În anuminte împrejurări ştiu să şi mint. Chiar frumos. :))


Lasă un răspuns

Nor etichete

