Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Continui seria de versuri de pe noul album al lui Cheloo cu melodia ” Timp pentru mine ”🙂

Cheloo – Timp pentru mine

Eşti folosit de societate, nu uita, lumea uită

Te-aruncă la gunoi şi-apoi te scuipă

Eu nu mă rog, nu implor, n-am suflet de milog

Mie să-mi sugeţi pula-n public, nu trăiesc pe blog

Nici un drog nu mă poate controla că-s tare

Iar mândria mă ţine viu, întreg, pe picioare

Băgaţi căcat legal, eu îmi fumez iarba

Şi o să fiu acolo vesel când vă ia targa

Eu nu umblu cu cioara vopsită sau naturală

Că astea migrează ca plaga, n-au ţară natală

N-am trecut, am doar prezent, toate se pupă

Am citit de mic prin lupă că nu-i nimic după

N-am avut vilă şi seria C de la părinţi

În pula mea, probabil că n-am fost copii cuminţi

N-avem fabrică de bani, nici bani din pacate

Cum n-avem acces direct la dosare clasate

N-am avut multe şi d-aia nu simţim că lipsesc

Viaţa e un examen, strada rămâne un test

REF X 2: Vreau timp pentru mine, dau cu ură-nainte

Timp pentru mine să pun ură-n cuvinte

E simplu ca dracu’, de-al dracu’ nu tac

Vreau să fac în viaţă doar ce vreau să fac

Mâncăm mâncare slabă, plină de E-uri

Şi plătim bani frumoşi să înotăm în deşeuri

Suntem pacificaţi cu o prosteala parşivă

Şi ne târâm zi de zi, somnambuli in derivă

Cheltuim bani pe care nu i-am muncit încă

Când o să vrem să-i dăm înapoi, n-o să ne-ajungă

Uite cum scade speranţa de viaţă lungă, marş la muncă

Cu pantofu’ lucios şi pantalon la dungă

Bea-ţi cafeaua şi taci dacă ai ales lesa

Lasă-te-n fotoliu’ comod şi lustruieşte-ţi piesa

Toţi pielea pulii presupun că-s nebun

Eu spun ce cred şi cred cam tot ce spun

Caut frumosul în tot ce-i urât

Şi-mi trăiesc dezamăgirea cu un nod în gât

Am revenit în lumea reală fără un ” Bine-ai venit ”

Am dormit neîntors, acum m-am trezit

REF X 2

Lasă un răspuns

Nor etichete

