Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

M-am gândit să mai scriu nişte versuri că scoate Cheloo alt album până termin eu! :)) Deci, următoarea melodie e ” Când mă ia flama ” feat. MarkOne1.

 

Cheloo feat. MarkOne1 – Când mă ia flama

 

REF X 2: N-am creier, am doar aer în cap, reţine

Că sunt relaxat tot timpul şi respir bine

Nu-s deştept ca tine, tu nu-ţi dai seama

Pot să schimb tot în viaţă, când mă ia flama.

 

 

MarkOne1:

Tot ce spun e tendenţios, mă fut în tendinţe

D-aia şi retroactiv, vă trimit la seminţe

Insctinctiv refuz să fac pasul în spate

Şi să îţi fie teamă dacă ajung nimeni cu acte

Trecutul îmi permite să vorbesc ce gândesc

Crede-mă io nu-mi permit luxul să nu reuşesc

Fumez, decolez, visez, aterizez

Mă vezi calm, nu sunt calm ţin să menţionez

Am o răbdare fantastică până mă enervez

Dupa-aia, mâncamia-ţi pula, nu mă mai controlez

Vă desenez cu creta pe asfalt, futu-vă-n gât

Aştept să reveniţi cu adeverinţe şi poze la minut

Citesc, văd, bag la cap, vreau să evoluez

Şi prefer să mă educ, nu suport să citez

Fac versuri cu viteza la care tu încerci să reciţi

Şi am atâta sânge în pulă, cât nu poţi să înghiţi.

 

 

REF X 2: N-am creier, am doar aer în cap, reţine

Că sunt relaxat tot timpul şi respir bine

Nu-s deştept ca tine, tu nu-ţi dai seama

Pot să schimb tot în viaţă, când mă ia flama.

 

 

Cheloo:

Crezi că mă ştii, pot să jur că nu mă ştii

N-am nevoie de prieteni noi în fiecare zi

Nu sunt sclavu’ standard la mila stăpânilor

În nici un caz nu sunt pielea pulii în ţara minunilor

Am simţit foamea şi setea, am simţit disperarea

Când am simţit că adorm, m-am ars cu ţigarea

Nu mă înnec ca ţiganu’ la mal, trec înot marea

Şi mă duc până în pânzele albe, să-mi fac plimbarea

Am simţit mila pentru cel slab şi nu era cazu’

Şi am întors mult prea des din bunătate obrazu’

Io mă prind mai greu, totuşi nu mă lua de prost

Că te trimit în morţii mă-tii cu bilet low cost

Confunzi autosugestia cu autosugerea

Tolerezi distrugerea când trădeaza conducerea

Nu suntem la fel, îţi citesc în ochi teama

Io schimb tot în viaţă când mă ia flama.

 

 

REF X 2: N-am creier, am doar aer în cap, reţine

Că sunt relaxat tot timpul şi respir bine

Nu-s deştept ca tine, tu nu-ţi dai seama

Pot să schimb tot în viaţă, când mă ia flama.

 

Lasă un răspuns

Nor etichete

