Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

” WOW Now you can see who views your facebook profile! „

Aşa-i că îţi sună cunoscut? Nu poţi să-ti plantezi liniştit porumbu’ sau să-ţi mulgi vaca pe Farmville, nu poţi să-ţi construieşti primăria pe Cityville că hop, te mai invită câte unu la o aplicaţie d-asta. 

Sincer, dacă vroiam să ştiu în fiecare secundă cine mi-a vizitat profilul, apelam la hi5. 

Dacă mă gândesc bine aplicaţia asta poate destrăma prietenii. Nu numai dalea pe facebook. Gen: „Fatăăă, pe mine m-a vizitat  X-ulescu şi pe tine nuuu.” 

Sau certuri între mamă şi fiică: ” Dragă, să mai faci si tu curat pe wall-ul ăla, ce-s atatea alea cu Adevăr sau Provocare, Farmville, şi restul?! ” 

A, da, şi cele 2534545 mailuri ale mele se datorează tot aplicaţiilor de căcat de la Facebook. 

Să facă cine urgent o nouă reţea de socializare să am unde să mă mut când o să devină Facebook-ul un fel de Hi5 2.🙂

Comments on: "Şoc şi groază !" (4)

  1. sau probleme cu iubitul…in caz ca e gelos:))))):P

  2. pfoai, si pe mine ma termina aplicatia vietii… ma mir cum nu se prinde lumea ca e spam???

    • şi eu mă întrebam acelaşi lucru când vedeam invitaţii de la persoane cu pretenţii de internauţi.. :))

Lasă un răspuns

Nor etichete

