Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Sunt rea?!

Din două motive mi s-a spus astăzi că sunt rea. Primul e cam ciudat. 

” Eşti rea că nu eşti bună în săptămâna mare! ” ” Hai să fim buni! ” 

Da’ hai să nu. Fură tu şi violează şi minţi în restul anului, dar fi bun de Paşti că te ia Doamne-Doamne fix la îngeraşi acolo, că ai ţinut post o săptămână. Ce mai contează că eşti un mincinos şi criminal în serie?! Mi-e şi frică să nu mă aibă ăl’ Bătrân prea la inimă şi să mă ia mai repede. Deci mai răruţ că-i mai drăguţ! :)) 

Am mai observat o chestie. E la modă să te lauzi că ai ţinut post. Până la urmă dacă o faci, o faci pentru tine, nu să te lauzi pe la TV.

Deci asta cu bunătatea în săptămâna mare nu e de la răutatea mea, e o ABSURDITATE.

A doua chestie ar fi că mă leg de persoanele supraponderale. Însă nimeni nu specifică faptul că mă leg de persoanele supraponderale FĂRĂ probleme de sănătate, care cu un mic regim şi puţină sală ar rezolva ceva. Cei bolnavi, asta e, în mare parte nu e vina lor. Dar frate, dacă nu am 100kg nu am voie să merg la sală? Nu am voie să merg pe stradă? Practic ei se leagă de mine. Azi mă întreba cineva dacă am probleme de sănătate că ” prea te-ai ascuţit de tot „. Răspunsul meu a fost ironic: ” eee, n-am nimic, iubesc ” :)). Dar la 50kg si 1.66m nu ştiu cât de ” ascuţită ” sunt. Ideea e că nu sunt io obligată să îţi văd şuncile atârnând pe drum, iar dacă îmi spui să te ocolesc, crede-mă, mai bine te sar. Şi dacă aş vrea să nu bag în seamă persoanele mai grăsuţe nu am cum. Nu am înteles niciodată mania asta a persoanelor mai ” bine făcute ” cum ar spune ele, de a purta haine mulate. 

Deci de aici deduceţi voi dacă sunt io aia rea..🙂

Comments on: "Sunt rea?!" (10)

  1. adriano said:

    Exact! Ai perfecta dreptate ! Dupa ca ca sunt grase si slaninoase, mai si apar intre oameni..bleah!
    PS: Eşti rea că nu eşti bună sau – Eşti bună că nu eşti rea :))))?

  2. Rea nu pari sa fii, dar vezi tu, unora le plac sunculitele, iar altora colturile. Iar bolile (si mai ales dereglarile hormonale) nu-s asa evidente cu ochiul liber cand te oripileaza pe strada o „sunca”.

    • ştii că se spune că nu poţi să te caci în gusturile omului ( scuză-mi expresia ). dar dacă bărbatului îi place ” investiţia ” ta din jurul taliei, măcar ţine-o doar pt voi 2.. zic.. :))

      • Nu e vorba de „barbatului” ii place, ci poate chiar persoanei in cauza intai. Si apoi de ce zici ca unii ar trebui sa-si tina suncile „pentru sine” iar altii sa-si arate „oasele” altora? De altfel ceea ce e acum „urat” era frumos cu ceva ani in urma si invers. Intre „sunci” si „oase” clare e cel putin o zona unde isi da fiecare cu parerea, dar nu vad de ce trebuie sa o dai contondent in capul altuia pe motiv ca „e urat”.

      • Nu sunt de acord nici cu „oasele” cum spui tu. Nu dau in cap nimanui, era o parere proprie si personala, ca de altfel majoritatea ideilor care le scriu aici.

  3. „Până la urmă dacă o faci, o faci pentru tine”

    Normal. Şi pentru iubitul tău. Sau poate iubita, cine ştie…😀

    • Ori nu suntem pe aceeaşi lungime de undă, ori nu suntem pe aceeaşi lungime de undă. :)) Ţii post pentru iubitul / iubita ta?! Ciudat, ce să zic.. ?! :))

    • “Până la urmă dacă o faci, o faci pentru tine”

      Da cine se referea la post? De fapt, cică în post nici nu îi voie… :))

      • Ah, bun, dar eu nu ma refeream la asta in ce am scris acolo. Dar e ok, ai dreptate, poate avea mai multe intelesuri :))

Lasă un răspuns

Nor etichete

