Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Chestia asta cu blogging-ul s-a dezvoltat destul de mult în ultimul timp CHIAR şi prin România.

Ce mă supără pe mine e faptul că toţi o văd ca pe o meserie. Şi nu orice meserie: stai la PC 2-3 ore, abureşti 5 cititori şi ai luat cârca de bani.

Nu ştiu dacă sunt eu în măsură să vorbesc pentru că nu am făcut bani din aşa ceva niciodată şi nici nu am început cu scopul ăsta. Dar nu cred că e prea simplu.

La întâlniri, nunţi, botezuri, cumetrii etc. ale bloggerilor uneori se iau interviuri . Toată lumea întreabă cât câştigi din treaba asta.
Adică dacă tu eşti mai la început şi na, nu câştigi nimic, te face să te simţi vinovat. ” Cum adică?! Scrii degeaba?! ” Eu scriu când am chef, când n-am ce face, când am ceva de zis şi nu am unde să mă exprim.

Pot să fac pariu cu bloggerii ” mai mari „, mă refer la cei care fac bani din asta, că la început nici nu le trecea prin cap că vor câştiga ceva de pe urma blogului.

Puteţi s-o percepeţi ca pe o întrebare la care aştept răspunsuri. Dacă faci bani din blogging, credeai încă de la început că vei ajunge la stadiul ăsta?

P.S. Da, o să scriu şi despre Paşte, da’ după ce trece că acuma nu prea am ce :)) Vă doresc un Paşte Fericit!

Lasă un răspuns

Nor etichete

