Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Nu, n-o să încep să mă spovedesc pe aici. M-am gândit că dacă tot nu am chef să învăţ la istorie pentru teza de mâine, să scriu despre inaugurarea Pădurii Porr.

Acţiunea asta s-a desfăşurat în perioada 07.04.2011 – 09.04.2011 dar nu am avut io chef să scriu până acum. Campania s-a numit ” Milioane de Oameni, Milioane de Copaci” şi am umblat prin mai multe zone din Prahova(Câmpina, Breaza, Ploieşti, Sinaia, Comarnic). Momentan s-au plantat aproximativ 8000 de copaci (brad, pin, zada, salcâmi etc.).

Etapa la care am participat şi io s-a desfăşurat undeva între Sinaia şi Posada. Organizatorii nu s-au ţinut de cuvânt din toate punctele de vedere cum dealtfel mă şi aşteptam. Locul nu a fost chiar atât de drept cum s-a promis. Adică sinceră să fiu, am urcat de am zis că-mi sare inima din piept. Nici ursu’ nu cre-că a ajuns vreodată pe acolo. Ce nu mi-a mai plăcut a fost vremea dar aici nu a fost vina nimănui. Bătea un vâââââânt, noroc cu copăceii ăia că nu m-a zburat de pe munte.

Toate ca toate, frig, munte, da’ a fost frumos. Aaa, da, am vizitat şi Muzeul Cinegetic Posada pe care eu una îl mai vizitasem de vreo 2-3 ori. Când am ajuns acasă eram leşinată de foame. Am mâncat până şi zarzavatu’ din ciorba, ceea ce nu credeam că voi face vreodată! :))

Mai jos ceva poze şi AICI chestii serioase şi mai exacte despre campania asta.

Comments on: "Fapte bune, offline!" (1)

  1. felicitari pentru actiune. foarte frumos

Lasă un răspuns

Nor etichete

