Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Ba nu. Nu sunt fără număr. E o leapşă de la Dezaxata  în care tre’ să scriu 10 fapte bune pe care le-am făcut, le-aş face, plm. 10 teoretic, că practic nu ştiu câte îmi ies.

Deci ţinând cont că nu ajut bătrânele să treacă strada şi nu cedez locu’ în autobuz nu prea ştiu ce să zic.

Uan ~ Cică sunt optimistă şi fac unele persoane să iasă din nişte stări mai nasoale. Persoane care cred eu că merită, nu orice hapciupalitic. Deci îi ajut pe alţii, pe mine nu prea reuşesc în astfel de cazuri.

Tu ~ Asta e o „faptă bună” pentru sufleţelu’ meu aşa. Nu mă ataşez prea repede de persoane. Mă ajută chestia asta super mult.

Tri ~ Se pune diploma de voluntariat şi campaniile cu natura şi astea? Nu Mama Natură mă, obsedaţilor. Dalea cu protecţia mediului.

For ~ Spun lucrurilor pe nume. Ca să te fac să remediezi anumite chestii, prietene, nu că sunt geloasă pe talentosu’ / talentoasa din tine.🙂

Faiv ~ Cam nu învăţ. Da măăăă, e o faptă bună, că nu pot lua colegii 1 din cauza mea. Nu au de unde să copieze la mine. :))

Sics ~ Scriu destul de rar pe blog, să nu vă supăr retina prea des. Da’ până la urmă nu citiţi dacă nu vă convine! Naaa la ei :))

Sevăn ~ Râd. Mult. Asta mă ajută şi pe mine şi pe cei din jur. Mai puţin pe profi.

Eit ~ Ce mai fac eu bun. Aaaaaa, lasagna. Mammaaa miaa ce lasagna bună faac.

Io: bă, zi-mi două fapte bune pe care le-am făcut io.

Mama:😕

…după 5 minute

Mama: bă, tu chiar n-ai făcut nicio faptă bună?! N-ai crescut nimic, dracu’, papagalu’ a murit, broasca a murit, câinele noroc că e la bunică-ta acolo, a scăpat.

:)))

Să revenim.

Nain ~ Împart ţigările şi băutura. Când nu sunt ale mele. :))

Ten ~ Tanananaaaaaaam! ATENŢIE! Faptă bună: m-am născut! Eeeee?! :>

Nu sunt neapărat fapte bune da’ astea mi-au venit în cap acum. Deci într-un fel sau altu’ mi-am onorat leapşa.

Îi mulţumesc lu’ Dezaxata pentru leapşă şi i-o pasez Ei , Ei şi Lui .

Comments on: "Leapşă: Fapte bune, fără numărrr…" (7)

  1. Buuuun asa bun! E bine ca impusc doi iepuri dintr-o lovitura ca o mai primisem o data si eram datoare cu leapsa asta. Acu am primit imboldu’ ala de care aveam nevoie ca sa ma apuc de ea.😀
    „Mama: bă, tu chiar n-ai făcut nicio faptă bună?! N-ai crescut nimic, dracu’, papagalu’ a murit, broasca a murit, câinele noroc că e la bunică-ta acolo, a scăpat.” – Geniaaaal! =))))))))))

  2. M-am râs, ce sã mai! Frumos top ten!🙂

  3. […] (mai bine zis fericitele câștigătoare) sunt: Blonda care gândește, Raluka, Giorgiana, Steffy.Eu vă urez spor la scris și să ne citim cu plăcere!TweetTi-a placut acest articol?Aboneaza-te […]

  4. […] primit o cerere pe care nu puteam să o refuz. M-a rugat Ştefania să scriu faptele bune pe care le fac în umila-mi viaţă. Hm, greu dă scris, mai ales pentru o […]

  5. […] primit o cerere pe care nu puteam să o refuz. M-a rugat Ştefania să scriu faptele bune pe care le fac în umila-mi viaţă. Hm, greu dă scris, mai ales pentru o […]

  6. […] primit o cerere pe care nu puteam să o refuz. M-a rugat Ştefania să scriu despre câteva fapte bune pe care le fac în umila-mi viaţă. Hm, greu dă scris, mai […]

Lasă un răspuns

Nor etichete

