Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Lyvy2a s-a gândit că ş-aşa n-am ce face şi oricum n-am mai scris de mult pe blog şi mi-a trântit o leapşă de toată frumuseţea. Da, mă, e frumoasă, că e cu copilărie, cu 1 iunie, cu astea. Gen: cum o arzi de 1iunie? ( asta nu sună prea copilăresc, right?:)) ). Ce faci / făceai de 1 iunie?

De exempluuu, io sigur nu scriam pe blog de 1iunie sau înainte, când eram mică. Mai mică decât acum, vroiam să zic. Mă jucam, făceam o grămaaadă de năzbâtii şi aşteptam cadourile, desigur. Un fel de Moş Crăciun vara. Indiferent de ce cadouri primeam nu mă bucuram, adică nu mă manifestam… Mă bucuram în sinea mea şi mamăăă, ce se mai oftica mama. 1iunie însemna şi încă mai înseamnă doar 10 zile până la ziua mea. 1iunie îmi aminteşte că odată cu timpu’ mai cresc şi io şi în unele cazuri nu mai pot să mă scot cu fraza „sunt copiiiil, ce vreeei?!”.

Ideea e că eşti copil cât vrei şi cât simţi tu. Deci poate îmi mai foloseşte fraza aia.

Să vedem ce ne povesteşte Andreea despre copilăria ei. Oare se supără Brotăcel dacă îi trimit leapşa?! Eh, dacă da, îi trece lui ! :))

Lasă un răspuns

Nor etichete

