Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Viaţa pe dos…

Stăteam şi mă gândeam acum câteva zile, după ce am văzut o chestie pe net, cum ar fi dacă viaţa ar trece invers. :))

Începe aşa: nişte unii îmbrăcaţi la costum şi jelind te duc la groapă. Cum scapi d-acolo nu m-am gândit dar trecem peste. Dup-aia stai frumos la casa ta, cu nepoţii, alea, alea, iei o pensie acolo cât să fie bine. Mai trece un timp şi te-apuci de muncă. Te simţi din ce în ce mai bine că doar na, întinereşti nu îmbătrâneşti. Ajungi pe la facultate, dai de micile plăceri ale vieţii gen, tutun, alcool, femei / bărbaţi. :)) Prin liceu şi generală eşti mai timid, te simţi cel mai băiat tare când faci chestiile enumerate mai sus.

De aici încolo e totu’ simplu. Au ai tăi grijă de tine, probleme n-ai decât la matematică şi compuneri. Încet, încet te faci tot mai mic, stai 9 luni la căldurică, te relaxezi, că doar ai avut o viaţă grea.

Deci, toate bune şi frumoase, mori într-un orgasm şi aia e. Isn’t it nice?

Comments on: "Viaţa pe dos…" (4)

  1. Am și eu un ceas din ăsta care merge invers. Ți-ar putea folosi ca material didactic! :))

  2. […] Steffy – chiulește cam des din fața blogului și poate o stimulează (încă) o leapșă și o […]

  3. […] Steffy – chiulește cam des din fața blogului și poate o stimulează (încă) o leapșă și o […]

Lasă un răspuns

Nor etichete

