Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Mda. Şerban şi lepşele lui! Nu că nu m-aş bucura că îmi dă de lucru, da’ uneori prea exagerează domne, cu scrisu’ ăsta pe blog. Post cu mai multe lepşe n-am văzut până acuma, da’ fac io unul.

Deci, începem cu „Chestiuni de principiu” cum a făcut şi el AICI . „Adică acele lucruri după care te ghidezi în viață și peste care nu sari niciodată”, zice el. Mă bucur că nu specifică cam câte chestiuni tre’ să scriu. Scap repede. :))

1. O chestiune ar fi că nu ies din casă fără să fac duş şi alte lucruri de genul. Mulţi nu văd asta ca o chestiune de principiu. (vezi mijloacele de transport în comun!)

2. Merg până în pânzele albe, negre, verzi, roşii etc, atunci când ştiu că am dreptate. Explic frumos, dau motive, apoi înjur şi bat cu pumnul în masă dacă nu mi se dă dreptate. Asta când sunt 100% sigură că e ca mine.

3. Nu îmi place să rămân datoare. E şi asta o chestiune de principiu. Gen: „te-am ajutat să-ţi cari bagaju’, rămâi datoare!”. Nu prietene! Du-l înapoi că îl car singură, sau măcar dacă mă ajuţi, fă-o din plăcere.

4. Îmi place să învăţ din greşelile mele şi nu din greşelile altora. Poate pentru mine nu reprezintă o greşeală ceea ce pentru altcineva a reprezentat.

5. Nu-mi place să fiu luată la mişto. Ştiu de glumă, poate prea mult, dar până la un anumit punct.

Cam atât cu asta, cu principiile. Ajunge!

Următoarea leapşă mă pune să vorbesc despre ruşinici. Adică atunci când te simţi tu aiurea. Sau lucruri pe care oricum le face toată lumea dar „nu e frumos”. Clişeu de căcat.

1. Mi se pare nasol când sunt la o petrecere / nuntă / botez / cumetrie / orice chestie d-asta şi o altă fată e îmbrăcată ca mine. Maaaamă, sunt în stare s-o dezbrac acolo! :))) Dar na,chestiile astea se pot întâmpla că nu-mi croieşte mama ţoalele…

2. Mi-e târşă (ruşine) când mă contrazic cu cineva pe un subiect şi descopăr că n-am dreptate. Defapt cred că mi-e mai mult ciudă.

3. O altă fază urâtă a fost când eram cu un amic la o terasă, şi am comandat un Beck’s Green Lemon o bere şi o Cola un suc. Sucul era pentru el, că era cu maşina iar berea pentru mine. Tanti care ne-a servit le-a pus fix invers, că na, cum să beau io bere?! :)) M-am uitat foare urât la ea şi a înţeles până la urmă…

Nu mai ştiu ce să mai zic ca să nu dau din casă chiar tot. :)) Cred că e suficient. Care vrei leapşă, ia d-aici! Nu nominalizez pe nimeni.

Azi ajung acasă. Mâine cred că scriu despre cum a fost la mare şi cum am făcut io insolaţie. Cius.

Comments on: "Gataa, gata! scriuuu!" (2)

  1. Hai, nu mai fi suparata! Zi mersi ca te-am stimulat sa scrii pe blog!
    Si-asa scrii din paste-n craciun!😛

    Interesante principii, chiar de admirat!
    Despre cealalta parte nu pot sa spun decat: RUSINEEEEEEEE!!!!!😆

    Te-am pupat!

    P.S.: Vezi ca ai uitat „http doo puncte bara bara” la linkul catre mine. Eventual fa 2 linkuri, pentru fiecare leapsa in parte, catre articolul meu respectiv.

Lasă un răspuns

Nor etichete

