Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Cred că v-am spus înainte să plec că merg în Deltă. A fost foaaaarte frumos până mi-am dat seama că nasc fără să fiu însărcinată dacă nu mănânc pepene şi plus de asta nu mai aveam nimic de băut. Nimic mă nene. Ironia sorţii, să mori de sete pe malul Dunării. :))

Iau doi prieteni, o maşină şi hai în „oraş”. „Oraş” = un aprozar, două şi un peco. Mergem noi pe drumu’ ăla pietruit, gropi, am rupt maşina. Ajungem aproape de ieşirea în drumul principal când dăm de nişte dita’ porţile de fier şi nişte unii care lucrau pe acolo. Zic hai să mori tu că nu mai avem pe unde să ieşim?! Noi îi întrebam p-ăia ce se întâmplă, ăia ziceau că nu ştiu, că i-a pus şefu’. Şi cine plm e şefu’? Pescaru’. Pfoa, nu mă gândeam că în Deltă sunt şi pescari. Ăştia ai mei deja erau nervoşi că fac ăia mişto de ei, că nu ştiu ce… Plecăm, că ştie unu’ alt drum. Şi ăla blocat. Mamă, io deja eram cu scandalu’, că sunt la 112, că sechestrare de persoane, că nu ne-a anunţat nimeni, că blocarea căilor de acces, nebuneli d-alea. Că sunt leşinată de foame de 3 zile ( cu 2 zile înainte venisem noi şi nu era nimic, da’ nu conta :)) ). Ne zice un nene că unu cu o fermă a cumpărat. Hai dă-l dracu’! A cumpărat malu’ Dunării acuma, ce să-ţi zic?! Până la urmă am găsit un drum da’ ne-a zis cineva că urmează să fie blocat şi ăla. Bun. Am ajuns la magazinu’ ăla, lumea vorbea despre Năstase şi ouăle de la Cornu şi despre motoare de bărci. Am luat ce ne trebuia şi ca prin minune am nimerit drumul înapoi.

Logic că noaptea erau ăştia glugă, cu ciocanu’, că ei se duc să paradească porţile. Cum le arătam câte o sticlă de vin, cum se linişteau. În beţia lor aşa, şi-au dat seama de mafia siciliană care e acolo. Cică au blocat intrarea că îi deranjăm pe nişte unii de la pescuitu’ electric, care de altfel e ilegal. Deci, muie! Că au dreptate sau nu, nu prea ştiu…

Ideea e că ne-am distrat şi la anu’ mă duc cu lanţu’ de la câine la mine, îl leg de porţi şi de maşină şi le duc la fier vechi. Porţile, logic. :))

Îţi dai seama că am scris toate astea pe telefon, direct de la locul faptei, că nu ţineam minte atâtea până azi. Şi da, iar m-am bronzat, sunt cioară! :))

Lasă un răspuns

Nor etichete

