Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Se tot vorbeşte de câteva zile pe twitter de #serenadarap. Junky, Maximilian şi MefX au lansat acum câteva minute super melodie cu super clip la Music Channel. Pe lângă cei trei băieţi enumeraţi mai sus, îi vedem în clip şi pe Grasu Xxl, Skizzo Skillz, Deliric şi Guess Who.

Cei de la Okapi Sound au făcut din nou o treabă bună. Vă las cu videoclipuuul şi versurilee!🙂

Junky feat. Maximilian & MefX – Serenadă Rap

Virgil Ţiplescu:

Da’ poate o serenadă
O să te facă să-nțelegi odată
Că dacă ieșim la o limonadă
Nu mai contează, aha, hai…

MefX:

Dar poate o serenadă
O sa te facă să-nțelegi odată
Că dacă ieșim la o limonadă
Nu mai contează că ești combinată
Îți fac o serenadă
Să te facă să-nțelegi odată
Că dacă ieșim la o limonadă
Nu mai contează că ești combinată
A, serenadă…

Junky:

Și cum să-mi porți pică?
Când îmi zici că de fel nu porți cică
Nimic pe dedesubt și toți pică
Iar tu nu fugi, te-mpiedici, jucaușă mică
Hahaha, c-am văzut te-ai înțepat
Că mi-am încercat-o, ce să vezi, te-ai rușinat
Am pus mâna, Doamne, ce nerușinat
Da’ nu mă simt vinovat, m-ai omorât, asasinat
Și-ți duci planul la final
Vrei să pari timidă, cât de artificial
Dar nu știu cum de nu te-ai prins de prima oară
Că eu chiar și așa fără chitară îți fac o…

MefX:

Serenadă,
Să te facă să-nțelegi odată
Că dacă ieșim la o limonadă
Nu mai contează că ești combinată
Îți fac o serenadă
Să te facă să-nțelegi odată
Că dacă ieșim la o limonadă
Nu mai contează că ești combinată
Serenadă

Maximilian:

Chiar aici în plină stradă
Ziua-n amiaza mare, toți băieții să mă vadă
Tu nu te uiți, nu vezi, s-au adunat grămadă
Te-am văzut, trăgeai cu ochiul de-acolo de la mansardă
Și sunt aici de dimineață
Te-am văzut, mișcai prin casă,
Hai băieții mai cu viață!
Mi-am tras mustață, toate cele, pălării
Dar tu n-ai pic de inimă mă lași s-o dau în bălării
Știi, tot în ideea c-o să vii
Mi-am tras cămașă, toate cele, înc-o dată pălării
Pat de la Ikea, salteaua Dormeo
Julieta la balcon sunt eu, Romeo
Și-ți fac o …

MefX:

Serenadă
Să te facă să-nțelegi odată
Că dacă ieșim la o limonadă
Nu mai contează că ești combinată
Îți fac o serenadă
Să te facă să-nțelegi odată
Că dacă ieșim la o limonadă
Nu mai contează că ești combinată X2

Lasă un răspuns

Nor etichete

