Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Doamne, nici io nu credeam că există atâtea moduri! La unele nu ştiu dacă e de râs sau de plâns. Nea’ Şerban s-a gândit să îmi mai paseze o leapşă în care să scriu cam ce caută lumea pe Google şi ajunge la mine pe blog. Noroc că nu e aşa mult de scris că iară îi onoram leapşa peste vreo lună, două… :))

Să vedeeeem.

~ mic fumul – ăsta e vedetă la mine pe blog cu 201 vizualizări

~ mic fumul diana dumitrescu face – ei, na! ce să facă diana dumitrescu cu mic fumu’, ăla?

ne-am facut damblaua – foarte bine! aşa vă vreau!

nuamnumedeblog – pfff, nici tu?

~ femei vs barbati – 1-0, desigur!

mi-ai lipsit – şi tu mie😦

da-ne doamne hrana – la muncă, băăă, nu la-ntins mâna!

glade microspray spate – ăla e odorizant, nu gel de duş, prietene!

sunt rea – făi nebunatico! vedem care pe care?

as da la pedale doar daca mi-ar creste pula mare – poate să-ţi crească şi mică?😐

cacat legal – „Magic”! cel mai legal căcat

eu si cand stau degeaba sunt cea mai buna – vaaaai, ce era să zic! mă abţin, nu mai vorbesc urât pe blog :))

il caut – la mine pe blog nu e!

varaaa astaaaaaa – am să măăă-ndrăgosteeeesc

am mai imbatranit cu un an – naşpa moment…

ia vezi m-am ars de tot? – întreabă-l p-ăla care te-a ars. #numazic

am futut-o pe mătuşimea – pica-ţi-ar p**a, bă!

nu va futeti cu maimutoi ce a vrut sa zica – să nu-ţi călăreşi jucăriile, copilu’🙂

ce inseamna cere si ti se va da – nu contează! oricum e un clişeu de căcat

de ce doare capul si vezi punctulete – pentru că în loc să mergi la oftalmolog, cauţi pe Google

ai tranji in cur – n-am! jur! nici nu ştiu ce-s ăia! pe controlate şi pe luate! X_X

cine imi da si mie bani – ehee, da’ mie?!

~ muie – lu’ mă-ta, băăă!

„adidasii ei” – put? :-s

hemoroizi sparti – n-am! nici întregi, nici sparţi

pe aceiasi unda cu iubitul meu – radio? trinitas? antena satelor? romania liberă?

nu toti sunt la pula ta – chiar nimeni, dacă stau io bine să mă gândesc

da din buci fa-te muci versuri – încearcă la RObotzi, nu aici

overdoze – overdoSe!

pepsi or gatorade or mountain or dew or urbandew or prigat – Cola

hai sa iti fac o serenada – hai!

Leapşa merge mai departe la Ştefan şi la cine mai vrea s-o ia!🙂

Comments on: "Cum dă lumea de mine pe Google" (6)

  1. Mda.. Interesante chestii caută lumea pe Gogu! :))

  2. OK, I’ve got laughing my ass off reading this. =))) I swear.

  3. Jizăs fachin’ craist! Mă sperii, să ştii! :))))

  4. Synthetic Cyanide said:

    hai ca magicu nu e asa de naspa totusi=)))

Lasă un răspuns

Nor etichete

