Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Mda, odată cu sosirea anotimpului rece am intrat într-o pauză totală. M-am hotărât să scriu într-un final pentru că am observat că, din greşeală sau nu, lumea încă mai intră pe la mine pe aici.

Deci, bine v-am regăsit!

Lucruri interesante nu s-au întâmplat între timp. Aa, Sişu a fost arestat, #freeSisu!! Am dat o grămadă de teste iniţiale care mi s-au părut o porcărie. Cel puţin eu, când am auzit că nu se trec în catalog, nici nu m-am deranjat să recapitulez ceva. Deci un căcat.

Altceva? Am răcit. Lumea se miră de frigu’ de afară dar totuşi… e octombrie! Ce să vă mai zic? Că la munte a nins? Că vine criza aia mare peste Europa? Că Badea se ceartă cu nu ştiu cine? D-astea auziţi peste tot, deci NU!

Acuma să revin la starea mea de hibernare, în păturică, cu ciocolata caldă şi cu Supernatural sau The vampire diaries sau Gossip girl sau Fringe sau Prison break sau The big bang theory sau South park sau Smallville sau etc. :))

 

Ne mai scrieeem! 

 

Comments on: "Do not disturb, hibernez!" (7)

  1. Insanatosire grabnica>:D<.
    p.s.: la supernatural, tvd, gg, si fringe ma uit si eu:X:X:))

  2. Enjoy the series !🙂

  3. Să te faci bine, Șteffy și să revii pe blog curând!🙂

Lasă un răspuns

Nor etichete

