Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Pfuuuu, ce urât din partea meaaa! Acum vreo lună, Andrei , mi-a pasat o leapşă şi am cam uitat de ea.

Mai nou sunt adepta unei vorbe din bătrâni, „mai bine mai târziu decât niciodată”. :))

Leapşa asta zice să copiez primele două fraze de la al doilea paragraf, de la pagina 34, din cartea pe care o citesc. Momentan citesc două cărţi în paralel. Una obligat, forţat („Moara cu noroc” de Ioan Slavici – o carte foarte urâtă) şi „Cişmigiu & Comp.”, „Bună dimineaţa, băieţi!” de Grigore Băjenaru care mi se pare pretty nice. O să scriu leapşa pentru ambele cărţi. Să vedem:

La „Moara cu noroc” zice aşa: „Bine, maică, zise Ana, dar dacă el ar începe să caute cîştig nelegiuit? E vorba şi de noi ; ar trebui să ne spună şi nouă ce face.”

Iar la cealaltă carte: „Peste trei zile, toţi elevii sunt obligaţi să vină cu şapcă şi număr la mâna stângă. Numărul puteţi să vi-l confecţionaţi la orice ceaprazărie.”

 

Cam asta a fost leapşa mea, scurt şi la obiect! Mai departe poa’ s-o ia cine vrea. GRATIS! :))

Comments on: "Leapşa de la pagina 34" (1)

  1. Ma bucur ca ai onorat-o!

Lasă un răspuns

Nor etichete

