Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Titlu

Se pare că n-am mai scris de ceva vreme…

Cică nu sunt „funky”, că n-am scris despre proteste, revoluţie sau cum vreţi să numiţi oamenii care au ieşit în stradă pentru a schimba ceva. Tot respectu’ pentru ei şi nu are rost să comentez mai mult, las „specialiştii” de la TV să facă asta.

Despre „vai, fată, să mor împrăştiată pe DN1, ninge în ianuarie” am mai scris şi anul trecut, doar că era prin decembrie. România tot surprinsă a rămas. Pe lângă faptul că urăsc zăpada, am avut azi ocazia să văd două lucruri pe care le urăsc, în acelaşi timp. boc şi zăpada. Atâta ipocrizie n-am mai văzut de la discursu’ lu’ băsescu (da, n-a trecut foarte mult timp de atunci, aşa e la noi). Se chinuia ăla cu lopata aia mai mare ca el să dea zăpada de pe centură. Şi stăteau vreo 20 de militari în jurul lui, să nu bată vântu’ prea tare şi să nu-l dea jos, mă gândesc…

Cred că m-am obişnuit să trăiesc în ţara în care maşinile de deszăpezire rămân înzăpezite iar preşedintele care e huiduit de aproape două săptămâni pretinde că nu e dictator şi vrea respect. Cum spuneam şi pe Twitter: să #iapula, cu tot respectul!

Sper să mai scriu curând, că tot mi-am luat „liber” de la şcoală câteva zile. Din motive de sănătate şi lipsă de chef. Aşa e iarna, intru în hibernare.🙂

Lasă un răspuns

Nor etichete

