Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

N-am nimic cu ţara! Ba chiar îmi place! Sistemu’ e de căcat şi mă tem că n-o să se schimbe niciodată.

Uneori mă gândesc cum ar fi să plec şi să nu mai dau prin ţara asta în care lumea nu moare de frig, nu moare de foame ci din cauza băuturii, conform spuselor jego… preşedintelui. Alte ori mă gândesc cum ar fi să mă întorc după un timp cu o cârcă de bani. Da, e vorba şi despre bani! Nu-mi scapă din vedere nici visu’ ăla al meu în care ajung mare avocată şi le arăt unora că se poate dacă vrei cu adevărat.

Se întâmplă nişte lucruri p-aici cum n-ai văzut. Toată lumea ştie de toate şi fiecare face lucrurile în felul lui. Avea dreptate Goethe când zicea că pentru a vedea lumea din toate unghiurile şi pentru a o putea critica trebuie să fii undeva sus… la noi nu s-a auzit de aşa ceva.

În fineee…

Nu ştiu dacă are vreo legătură melodia cu ce am zis mai sus dar nu contează. Îmi place…

Lasă un răspuns

Nor etichete

