Păreri proprii despre mine şi tot ce se află în jurul meu…

Deşi vremea de afară mă face să-mi pregătesc bradul, totuşi a venit Paştele! Imagine

Nu sunt adepta mesajelor cu rimă copiate de pe net şi nu tag-uiesc lumea pe Facebook în poze cu ouă. Sun câteva persoane importante pentru mine, dau câteva sms-uri FĂRĂ RIMĂ şi mai urez câte ceva pe YM. 

Chestiile de mai sus oricum le fac în fiecare an, dar de data asta m-am gândit şi la voi. Vă urez un Paşte fericit, multă sănătate şi toate clişeele alea de ţi le spun prietenii în speranţa că se vor întoarce şi la ei. 

Un an cât mai bun în continuare dacă până acum n-a fost aşa cum v-aţi dorit şi citiţi-mă, că nu mă supăr. PROMIT! :))

Lasă un răspuns

Nor etichete

